Mekong Rustic Can Tho - Cần Thơ

Mekong Rustic Can Tho - Cần Thơ
$$$$
Przegląd

Oferujący ośrodek odnowy biologicznej, apartament Mekong Rustic Can Tho położony jest w samym sercu Cần Thơ. Obiekt oferuje widoki na ogród, a także parking na terenie.

Lokalizacja

My Khanh Tourist Village leży w odległości około 25 min spacerem, a Khu Du Lich Sinh Thai Ong De - około 25 min spacerem od obiektu. Do centrum Cần Thơ można dojść spokojnym krokim w kilka minut.

Najbliższe lotnisko to lotnisko Can Tho, 20 km od obiektu noclegowego w Cần Thơ.

Pokoje

Goście mają do dyspozycji patio i restaurację tarasową, klimatyzację, a także nowoczesne udogodnienia, takie jak telewizja satelitarna. W pokojach znajduje się czujnik dymu. Obiekt posiada prywatną łazienkę z udogodnieniami takimi jak oddzielna toaleta i prysznic. Ponadto dostępne są ręczniki kąpielowe i kapcie.

Jedzenie

W ofercie znajdują się również czajnik elektryczny i lodówka.

Wypoczynek & Biznes

Obiekt noclegowy oferuje dostęp do zajęć fitness, słonecznego tarasu i placu zabaw, a także słoneczny taras z widokiem na jezioro. Co więcej, obiekt zapewnia gościom dostęp do centrum fitness, co jeszcze bardziej zwiększa ich wrażenia. Ponadto specjalne menu oferują smaczne opcje dla młodych gości.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 14:00-20:00
od 07:00-12:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na terenie obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym apartamencie.
Inne informacje
Śniadanie
Hotel Mekong Rustic Can Tho serwuje gościom darmowe śniadanie pełne.
Dziecko i dodatkowe łóżka
Maksymalna ilość dodatkowych łóżek w pokoju – 1.
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Budynek
Liczba pokoi:12
Dawna nazwa
Vam Xang Rustic Home
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!
Niestety obecnie nie ma wolnych miejsc w tym hotelu. Proszę zobaczyć hotele znajdujące się w pobliżu.

Udogodnienia

Wyposażenie pokoju

• Patio

Łazienka

• Bezpłatny zestaw kosmetyków

Kuchnia

Opinie o Mekong Rustic Can Tho

8.6 /10
Świetnie82 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    9.6

Nie mogłem być bardziej zadowolony z mojego pobytu w Mekong Rustic. Obsługa była mega miła i profesjonalna, a przewodnicy Joy i Becky pokazali nam prawdziwe uroki wsi i delty. Domki były rewelacyjne, a jedzenie w tym hotelu to prawdziwa uczta. Wypożyczenie roweru i wycieczka po okolicy były EKSTRA. Jeśli chodzi o hotel, to Mekong Rustic to jedyny wybór.

Marcin Polska,
    9.4

Zawsze wracam tutaj! Uprzejmy personel pomógł mi odnaleźć zagubioną rzecz. To idealne miejsce - Wi-Fi, parking, czajnik, klimatyzacja, transfer lotniskowy. Wrócę na Sylwestra!

Jadwiga Polska,
    8.2

Świetna lokalizacja w pobliżu lotniska i pięknych parków. Basen i restauracja na miejscu. Darmowe śniadanie i transfer na lotnisko.

Teofil Polska,
    9.2

Obsługa na MEGA wysokim poziomie! Przewodniczka Becky była bajkowa, a domki i jedzenie rewelacyjne. Wypożycz skuter i zwiedzaj lokalne wioski. Super miejsce! Ani kroku do Can Tho! Kolorowe targowe pho to uczta dla podniebienia. Polecam!

Franciszek Polska,
    8.8

Zawsze tu wracam! Personel bardzo pomocny, pomógł mi znaleźć kantor. To miejsce idealne - Wi-Fi, parking, czajnik, klimatyzacja, płatny transfer na lotnisko. Wrócę na pewno na odpoczynek w mieście.

Sonia Polska,
    9.0

Obsługa profesjonalna i przyjazna, wspaniała przewodniczka. Piekne domki w lokalnym stylu, wysoki standard. Smaczne jedzenie w tym hotelu. Możliwość wypożyczenia roweru lub skutera

Nie było nic złego.

Feliks Polska,
    8.8

Wakacje były super! Dobrze się bawiliśmy z przyjaciółmi. Hotel miał wspaniały ogród i plac zabaw dla dzieci, co było świetnym przeżyciem. Przewodnik Becky był niesamowity. Standard pokoju był wysoki, a jedzenie w tym hotelu było pyszne. Można było wypożyczyć rower i skuter. Całe doświadczenie było świetne.

Wszystko było super, nie ma żadnych wad.

Michał Polska,
    9.8

Obsługa była bardzo miła i profesjonalna. Polecam przewodniczkę Becky, była wspaniała! Miejsce miało wysoki standard, piękne domki w stylu lokalnym. Jedzenie w hotelu było smaczne. Wypożyczyliśmy rowery i podziwialiśmy uroki delty. Całość pobytu w Mekong Rustic była świetna! Polecam!

Gabriel Polska,
    8.6

Personel hotelu był niesamowicie przyjazny i profesjonalny. Wszyscy świetnie mówili po angielsku i zawsze mieli uśmiech na twarzy. Przewodniczka, którą nam polecili, była wspaniała i odkryła przed nami prawdziwe piękno delty Mekongu. Standard domków był na bardzo wysokim poziomie, łącząc lokalny klimat z luksusem. Jedzenie w tym hotelu było wspaniałe i nie musieliśmy szukać niczego poza hotelem. Na miejscu można było wypożyczyć rowery lub skutery i zwiedzać okoliczne wioski.

Nie znalazłem żadnych wad podczas mojego pobytu.

Filip Polska,
    9.4

Podczas naszego pobytu w tym cudownym miejscu byliśmy oczarowani pięknem natury wokół nas. Zlokalizowaniśmy w dżungli, odpoczywaliśmy i cieszyliśmy się spokojem, otoczeni zielonym lasem. Nasz pokój był wspaniale urządzony, z rustykalnym wystrojem, który zachował lokalny klimat. Mieliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy, w tym wygodne łóżka i piękny widok na okolicę. Obsługa była niesamowicie przyjazna i pomocna, z łatwością mówili po angielsku i uśmiechem na twarzy udzielali nam wszelkich informacji. Śniadanie było niezwykle smaczne i urozmaicone, mieliśmy wiele lokalnych potraw do wyboru.

Nie znalazłam żadnych negatywnych aspektów podczas naszego pobytu.

Konrad Polska,
    8.6

Smaczne jedzenie, przyjazna obsługa, piękne domki i możliwość wypożyczenia roweru lub skutera.

Andrzej Polska,
    8.4

Mekong Rustic - wspaniałe miejsce na wakacje! Gdy byliśmy tam, zostaliśmy przywitani przez wspaniałą obsługę, która nie tylko świetnie mówiła po angielsku, ale była również niezwykle miła i profesjonalna. Domki, w których mieszkaliśmy, były przepiękne i stanowiły połączenie lokalnego stylu z wysokim standardem. W restauracji hotelowej podawane jedzenie było wyśmienite - nie musieliśmy nawet szukać restauracji poza hotelem. Możliwość wypożyczenia roweru lub skutera pozwoliła nam odkryć urokliwe zakątki wokół delty. Jeśli szukasz autentycznego doświadczenia w Wietnamie, Mekong Rustic jest idealnym miejscem do odwiedzenia!

Mówiąc szczerze, nie znalazłem absolutnie żadnej wady podczas mojego pobytu w Mekong Rustic. Był to doskonały pobyt i nie mogę wymienić czegoś, co mi się nie podobało 😊

Michał Polska,
    8.4

Przyjemne pobyty! Pomocny personel, idealne lokalizacja. Wifi, parking, czajnik, klimatyzacja, transfer lotniskowy. Wrócę na kolejny relaks.